Nova casa/ New home





No último fim de semana fiz uma nova mudança. Adorei a casa! Sei que será melhor para mim, mais espaço, conseguirei me concentrar no trabalho e terei uma cozinha que poderei usar a qualquer horário. Também poderei receber amigos da faculdade aqui para um jantar. 

Fiquei bem perto da casa da Virginia e posso ir a pé para UMASS quando começar a esquentar. Assim, economizarei no metro! Mas agora estou morando literalmente sozinha em uma casa enorme (pelo menos para mim). Será uma boa oportunidade para aprender a viver comigo mesma, pois sempre morei com alguém (família, amigos, esposo, filha). Agora serei eu e minha companhia!

-x-x-x-x-x-x-

Last weekend I made a new home moving. I loved the house! I know it will be better for me, more space, I will be able to concentrate on my work and I will have a kitchen that I can use at any time. I can also get friends from university here for dinner.

I was very close to Virginia's house and I can walk to UMASS when it starts to heat up. That way, I'll save on the train! But now I'm literally living alone in a huge house (at least for me). It will be a good opportunity to learn to live with myself, because I have always lived with someone (family, friends, spouse, daughter). Now I will be my company!

Comentários