O que fazer com as plantas? What to do with the plants?






Estou organizando minha viagem para realizar o pós-doutorado e uma das coisas que estava me deixando preocupada era o que fazer com minhas plantas. Minha amiga ficará no apartamento, mas ela passa mais tempo fora da cidade, viajando. Pedir para alguém aguar de vez em quando? Elas morreriam, pois percebi que elas gostam de pessoas dentro de casa, movimento. E hoje um anjo veio me ajudar. Meu cunhado se prontificou a ficar com as plantas enquanto eu estiver fora. Não é uma benção? Serão bem cuidadas porque ele gosta de mexer na terra e cultivar plantas. Olha como elas ficaram bonitas na casa deles. Muito grata!

-x-x-x-x-

I'm organizing my trip to do my postdoctoral and one of the things that was worrying me was what to do with my plants. My friend will stay in the apartment, but she spends more time out of town traveling. Ask someone to water once in a while? They would die because I realized they like people in the house, movement. And today an angel came to help me. My brother-in-law is going to keep the plants while I'm gone. Is not it a blessing? They will be well cared for because he likes to deal with the soil and cultivate plants. Look how beautiful they looked in their house. Very grateful!

Comentários