Gratidão/ Gratitude















Quando a vida agitada e frenética toma conta de mim, vejo que preciso parar e voltar ao meu eixo. Uma forma de fazer isto é rever tudo o que aconteceu no mês e separar aquilo que quero para mim e o que posso jogar fora, que não me pertence. Nestes momentos agradeço!

Março foi mais um mês pesado, mas seu saldo foi positivo, tem muita coisa boa para agradecer - a acolhida na casa da Rosa, o encontro com amigas, a chuva que refresca,o almoço na casa da Ruth, a fabricação caseira de geleia de pimenta (primeira vez que faço) e a saúde do Cacau.

-x-x-x-x-x-

When the busy and crasy life takes hold of me, I see that is important to stop and go back to my inner. One way to do this is to review what has happened in the month and separate what I want for me and what I can throw away, it doesn't belong me. In these moments I thank!

March was another heavy month, but his balance was positive, I have much good things to thank - the reception at the Rosa's home, meeting with friends, the rain that refreshes, lunch at the Ruth's house, the homemade jelly pepper (first time I made) and the health of Cacau, my little dog.


Comentários