2014... O que esperar? / 2014... What to expect?


É bom agradecer por tudo que recebi ao longo de minha vida.
Pelo carinho recebido, pelo amor incondicional dos meus pais, pela minha filha, pelas viagens realizadas
Aproveitei muitas oportunidades, outras perdi. Fiz minhas escolhas, construí uma família, amizades, uma carreira. Plantei árvores, escrevi uns textos, organizei um livro. Descobri algumas partes do mundo.
Aprendi muitas lições e outras ainda estão por vir. Quero mais!
Quero recriar minha vida, recomeçar...
Todo amanhecer nos é dado para recriarmos nossas vidas!

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

It is good to give thanks for all things I have received throughout my life.
The affection received, the unconditional love of my parents, for my daughter, for all trips.
I took many opportunities, others I lost. I made my choices, build a family, friendships, a career. I planted trees, I wrote a few texts, organized a book. I knew some parts of the world.
I´ve learned many lessons and others are yet to come. I want more!
I want to rebuild my life! Every sunrise is given to us to recreate our lives!

Comentários